3 tipp, hogy ne őrüljünk bele a munkaidő-kezelésbe!
A munkaidő-kezelés egy bonyolult, megoldandó feladat, amelynek megoldása előttünk áll? Kérdésekből van elég ilyenkor… Legyen beléptető rendszerünk? Már nem szeretnénk papír jelenléti ívet, de mi lehet helyette?
A hibás munkaidőadat hibás bérszámfejtéshez, adatszolgáltatásokhoz, sőt, akár bírságokhoz vezethet, így nem csoda, hogy a vállalatok igyekeznek körültekintően kezelni ezt a kritikus kérdést.
Nekünk pedig van 3 tippünk, hogy ne őrüljünk bele a munkaidő-kezelésbe!
1. tipp: Amikor beléptetőrendszer mellett döntünk, szembesülünk azzal, hogy össze kell kötnünk azt a bérszámfejtésünkkel, mert annak egyik kiinduló adata lesz a munkaidőadat.
Ezt az interfészt rendszerint a bérprogramunk fejlesztője készíti el, azt követően, hogy felméri, milyen adatot adnánk át a beléptetéshez, és milyen adatot, milyen mértékig „tisztítva” szeretnénk megkapni a beléptetőrendszerből.
Nézzünk néhány példát!
Átadhatunk a személyügyi, bérügyviteli szoftverből azonosító adatokat, fényképet, a munkavállalót leíró egyéb adatokat.
Tudnunk kell, hogy milyen gyakorisággal várunk adatokat a beléptetőrendszerből, milyen formában, mozgáskódokat kell feldolgozni…
Kezd bonyolódni a helyzet? Nyugalom, a bérszámfejtő programunk fejlesztő csapata vállalja fel a munka oroszlánrészét, és a kész interfésszel kényelmesen automatizálttá válik az adatátadás -átvétel.
2. tipp: A kiszervezés mellett döntünk, és így egy csapásra házon kívül tudhatjuk a bérszámfejtés és a munkaidő-kezelés kockázatát és felelősségét is!
A bérszámfejtés szolgáltató többszintű szolgáltatásportfóliót alakíthat ki, így máris egyedi megállapodás része lehet a munkaidő adatrögzítés feladata. Saját munkaidő adminisztrátorunk végezné továbbra is a feladatot, vagy webes munkaidő szoftvert biztosít a szolgáltatónk, így a munkavállalóink maguk rögzítik a jelenléti adataikat?
Hihetetlenül széles a paletta, így magas szintű szolgáltatással, folyamatosan képzett szakemberek felügyeletével valósulnak meg a kapcsolódó feladatok.
3. tipp: Webes önkiszolgáló szoftver mellett döntünk, ami szuper megoldás arra, hogy a legkorszerűbb módon digitalizáljuk a kapcsolódó folyamatainkat!
A munkavállaló a nap végén, a mobiltelefonján is bejelentkezhet a webes szoftverbe, ahol a munkarendje alapján a rendszer által előállított munkaidő adatait egyszerűen készre jelentheti – amennyiben nincs szükség a módosításra. Ha a munkarendjétől eltérően történt az aznapi munkavégzése, sem kell kétségbe esnie, mert könnyedén rögzítheti a változást.
Mindezt megteheti például a mobiltelefonján is, bárhol, bármikor, nem szükséges egy irodában, számítógép előtt ülnie.
Az L-SOFT ügyfelei többek között ezeket a megoldásokat is választhatják. Problémás a munkaidő-kezelés?
Ismerje meg a lehetőségeit, kattintson!
FIZESSEN ELŐ 2025-RE AZ ÖNADÓZÓ ÚJSÁGRA ÉS ONLINE CSOMAGJÁRA!
Önadózó - okos újság okos cégeknek és könyvelőknek! Velünk 2025-ben is könnyebb lesz alkalmazni a jogszabályokat, követni a változásokat, teljesíteni az aktuális adózási, könyvviteli feladatokat, és elkerülni a buktatókat. Az Önadózó az egyik legnagyobb terjedelemmel jelentkező havi szaklap. Igen gazdag az archívumunk, az előfizetéssel ingyenesen hozzájuthat a megelőző évek lapszámaihoz. Az egyes lapszámok tartalma online elérhető, illetve mobiltelefonon is. Online csomagunk: Számviteli szabályzatok 2025 ● Cafetéria szabályzat 2025 ● Pénzmosás elleni szabályzat csomag ● GDPR Segédlet, ● Gyorskérdés szolgáltatás a honlapon,● Segédletek + Mérlegképes és adótanácsadói kreditek ● Ingyenes e-könyvek és vásárlási kedvezmény az Önadózó Webáruhgázban ● Előfizetni itt lehet: https://www.onadozo.hu/elofizetes-az-ujsagra/
Webáruház
Szabályzatok
-
Kézikönyv vállalkozások GDPR megfelelési kötelezettségeinek teljesítéséhez
Bruttó ár: 25 400 Ft
Előfizetőknek ingyenes -
Székhelyszolgáltatók pénzmosás elleni szabályzat csomagja 2024
Bruttó ár: 12 700 Ft
Előfizetőknek ingyenes -
Ingatlan-vállalkozások pénzmosás elleni szabályzat csomagja 2024
Bruttó ár: 12 700 Ft
Előfizetőknek ingyenes
Szabályzatok kategória összes termékének megtekintése
E-Könyvek
-
Kamerás megfigyelés alkalmazása munkahelyen, üzletben – kézikönyv és iratminták
Bruttó ár: 12 700 Ft
-
A munka- és pihenőidő elektronikus nyilvántartásának követelményei
Bruttó ár: 1 270 Ft
Előfizetőknek ingyenes -
Új munkajogi tájékoztatások útmutatóval
Bruttó ár: 12 700 Ft
Előfizetőknek 20% kedvezménnyel 10 160 Ft
E-Könyvek kategória összes termékének megtekintése
Szakkönyvek
-
Egyszeres könyvvitel a gyakorlatban
Bruttó ár: 25 200 Ft
Előfizetőknek 20% kedvezménnyel 20 160 Ft
Postaköltség: 2 625 Ft -
Agrárgazdaságok átadása és adózása
Bruttó ár: 15 750 Ft
Előfizetőknek 20% kedvezménnyel 12 600 Ft
Postaköltség: 1 100 Ft
E-Start
Önadózó segítség az ügyek elektronikus intézéséhez.
- Elektronikus ügyintézés - alapok
- Adatvédelem
- Adózási alapinformációk
- Adókalkulátorok
- Adóellenőrzés, adóigazgatás, jogorvoslatok, ügyintézés a NAV előtt
- Adózó saját bevallási és egyéb nyilvántartási adatainak lekérdezése
- Bevallási, adatszolgáltatási platformok
- Bírósági eljárások - Fizetési meghagyás - Alternatív vitarendezések
- Bírósági határozatok gyűjteménye
- Cégügyek, céginformációk
- Civil szervezetek
- Családtámogatások
- Egészség - Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT)
- E-learning - Kötelező továbbképzések könyvelőknek, adótanácsadóknak, könyvvizsgálóknak, ügyvédeknek
- Egyéni vállalkozók nyilvántartása
- Építőipar
- Gépjármű
- Hatósági igazolások igénylése
- Helyi önkormányzati ügyek (E-ÖNKORMÁNYZAT PORTÁL)
- Ingatlan
- Jogszabálygyűjtemények
- KSH adatok - Az adatvezérelt üzleti döntésekért
- Mezőgazdaság
- NAV szolgáltatások
- Pénzügyi ágazati szakmák és szakképzés
- Pénzügyi, számviteli szoftverek
- Támogatások, pályázatok,
- Társadalombiztosítás
- Turisztikai szolgáltatók NTAK regisztrációja