A NISZ online felmérést indított az elektronikus ügyintézési szokásokról

Forrás: MTI

A NISZ Zrt. a Magyarország.hu oldal működésével, valamint az ott elérhető elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatban várja a felhasználók visszajelzését. Céljuk az eredmények nyomán a Magyarország.hu portál továbbfejlesztése, illetve a felületen elérhető információk és a hivatali ügyekhez kapcsolódó szolgáltatások bővítése.

Online felmérést indított az elektronikus ügyintézési szokások feltérképezésére az e-közigazgatási rendszerek működtetésében központi szerepet betöltő Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató (NISZ) Zrt. - közölte a szolgáltató, amely azt is kiemelte: az előző évhez képest 2020-ban ötszörösére nőtt a Magyarország.hu látogatóinak száma.

A NISZ Zrt. a Magyarország.hu oldal működésével, valamint az ott elérhető elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatban várja a felhasználók visszajelzését. Céljuk az eredmények nyomán a Magyarország.hu portál továbbfejlesztése, illetve a felületen elérhető információk és a hivatali ügyekhez kapcsolódó szolgáltatások bővítése.

A kérdőív az éppen egy éve megújult központi e-ügyintézési portálon érhető el, kitöltése anonim és csak néhány percet vesz igénybe.

Közleményükben kiemelték: a jól működő, költséghatékony és leginkább ügyfélbarát e-közigazgatás kialakítása már világszerte elvárás. Az elmúlt években egyre többen váltak nyitottá az elektronikus szolgáltatásokra, ez a tendencia pedig a koronavírus-járvány kitörése óta felgyorsult.

A Magyarország.hu oldalát 2020-ban csaknem 51 millió látogató kereste fel. Ez ötszöröse a 2019-ben mért látogatószámnak. Emellett a felületen elérhető szolgáltatásokat is egyre többen veszik igénybe: 2019-ben összesen mintegy 4 millió ügyindítás történt az oldalon, 2020-ban ez a szám már elérte a 13 milliót.

A központi elektronikus ügyintézési portálhoz, a Magyarország.hu portálhoz annak 2018-as indulása óta már 132 szervezet csatlakozott, köztük számos hivatal mellett 12 közüzemi szolgáltató ügyei is elérhetők a honlapon. Jelenleg mintegy 1900 különböző ügy várja a felhasználókat, több mint 1500 elektronikusan is elintézhető.

2020-ban a legnépszerűbb elektronikus ügyintézési szolgáltatás a Jármű Szolgáltatási Platform adatigénylése volt. Ezt követték az eBEV szolgáltatások. A harmadik leggyakrabban használt szolgáltatás a kormányablakba, okmányirodába való időpontfoglalás volt. Ezt követte az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT). Az ötödik legnépszerűbb pedig az ingatlankereső online földhivatali szolgáltatás tulajdoni lap lekérdezése volt - olvasható a NISZ Zrt. közleményében.

FIZESSEN ELŐ 2025-RE AZ ÖNADÓZÓ ÚJSÁGRA ÉS ONLINE CSOMAGJÁRA!

Önadózó - okos újság okos cégeknek és könyvelőknek!  Velünk 2025-ben is könnyebb lesz alkalmazni a jogszabályokat, követni a változásokat, teljesíteni az aktuális adózási, könyvviteli feladatokat, és elkerülni a buktatókat. Az Önadózó az egyik legnagyobb terjedelemmel jelentkező havi szaklap. Igen gazdag az archívumunk, az előfizetéssel ingyenesen hozzájuthat a megelőző évek lapszámaihoz. Az egyes lapszámok tartalma online elérhető, illetve mobiltelefonon is. Online csomagunk: Számviteli szabályzatok 2025 Cafetéria szabályzat 2025 Pénzmosás elleni szabályzat csomag GDPR Segédlet, Gyorskérdés szolgáltatás a honlapon,Segédletek + Mérlegképes és adótanácsadói kreditek Ingyenes e-könyvek és vásárlási kedvezmény az Önadózó WebáruhgázbanElőfizetni itt lehet: https://www.onadozo.hu/elofizetes-az-ujsagra/ 


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Szabályzatok

Szabályzatok kategória összes termékének megtekintése

E-Könyvek

E-Könyvek kategória összes termékének megtekintése

Szakkönyvek

Szakkönyvek kategória összes termékének megtekintése

E-Start

Önadózó segítség az ügyek elektronikus intézéséhez.


Vissza az előző oldalra