GDPR törlési automatizmusok az L-Softtól

MUNKAJOG

Nyomtatás
Forrás: L-Soft hírdetés

Címkék: GDPR


A GDPR hatályba lépése óta minden HR-es tudja, mekkora feladat a vállalat által kezelt személyes adatok figyelése és törlése az előírásoknak megfelelően. Itt kínál az L-SOFT óriási segítséget a PIRAMISt alkalmazó cégeknek, mert azon túl, hogy már van egy teljes körű megoldásuk a bérügyvitel, HR területen, ezután sokkal egyszerűbb lehet a törlendő adatok határidejének figyelése, törlése és naplózása is.

A GDPR a General Data Protection Regulation kezdőbetűiből képzett mozaikszó, magyarul általános adatvédelmi rendelet. Ez magába foglalja az összes személyes adatot, ami olyan adat, amely alapján egy ember közvetlenül vagy közvetve azonosítható, felismerhető.

A GDPR rendelet szerint: „A személyes adatoknak a kezelésük céljára alkalmasaknak és relevánsaknak kell lenniük, az adatok körét pedig a célhoz szükséges minimumra kell korlátozni. Ehhez pedig biztosítani kell különösen azt, hogy a személyes adatok tárolása a lehető legrövidebb időtartamra korlátozódjon.”

A személyes adatok törlési határidejének figyelése , törlése és naplózása akkor végezhető el hatékonyan, ha azt egy vállalati automatizált megoldás támogatja.

A GDPR modul lehetővé teszi, hogy különböző kigyűjtési szabályrendszerek létrehozásával az egyes adatkörökön szereplő adatokat jogviszony megszűnése után bizonyos idővel kigyűjtse, majd ezeket törölje a rendszerből.

A kigyűjtött adatkörök dolgozónkként megtekinthetőek a modulban, ahol jóváhagyást követően az adatok törlésre fognak kerülni. A törlés után a naplózó funkcióban már nem tekinthetőek meg az adatok, csak az látható a felületen, hogy melyik dolgozóknak mely adatköreiről, mikor lettek törölve az adatok, tehát a törölt adatok véglegesen törlésre kerülnek a rendszerből.

ÜZLETI ELŐNYÖK

A GDPR rendelet megfeleléséhez nem szükséges kézzel karbantartani és törölni a megszűnt jogviszonnyal rendelkező dolgozók adatait. A vállalat által megadott szabályrendszer alapján a PIRGDPR modul automatikusan kigyűjti a törlendő adatokat és a beállított határnap lejártát követően végrehajtja azok törlését a rendszerből.

A naplózó funkcióban lekérdezhető, hogy egyes dolgozók adatai mikor kerülnek majd törlésre, valamint, ha már törlésre került, akkor mikor és ki által lettek ezen adatok törölve a rendszerből.

Kattintson a további információért

FIZESSEN ELŐ 2025-RE AZ ÖNADÓZÓ ÚJSÁGRA ÉS ONLINE CSOMAGJÁRA!

Önadózó - okos újság okos cégeknek és könyvelőknek!  Velünk 2025-ben is könnyebb lesz alkalmazni a jogszabályokat, követni a változásokat, teljesíteni az aktuális adózási, könyvviteli feladatokat, és elkerülni a buktatókat. Az Önadózó az egyik legnagyobb terjedelemmel jelentkező havi szaklap. Igen gazdag az archívumunk, az előfizetéssel ingyenesen hozzájuthat a megelőző évek lapszámaihoz. Az egyes lapszámok tartalma online elérhető, illetve mobiltelefonon is. Online csomagunk: Számviteli szabályzatok 2025 Cafetéria szabályzat 2025 Pénzmosás elleni szabályzat csomag GDPR Segédlet, Gyorskérdés szolgáltatás a honlapon,Segédletek + Mérlegképes és adótanácsadói kreditek Ingyenes e-könyvek és vásárlási kedvezmény az Önadózó WebáruhgázbanElőfizetni itt lehet: https://www.onadozo.hu/elofizetes-az-ujsagra/ 


Vissza az előző oldalra

Webáruház

Szabályzatok

Szabályzatok kategória összes termékének megtekintése

E-Könyvek

E-Könyvek kategória összes termékének megtekintése

Szakkönyvek

Szakkönyvek kategória összes termékének megtekintése

E-Start

Önadózó segítség az ügyek elektronikus intézéséhez.


Vissza az előző oldalra