Hagyományos ügyfélszolgálatot és átláthatóbb ajánlatokat igényelnek a vásárlók
DIGITALIZÁCIÓ 2021-08-30
NyomtatásCímkék: ügyfélszolgálat
A vállalatoknak javítaniuk kell a fogyasztói bizalmat a digitális ügyfélkapcsolati megoldások irányába, azok ugyanis jelentős áttörésen mentek át az elmúlt években, a fejlődésük pedig töretlen. Az átmeneti időszakban átjárást kell biztosítani az automatikus üzenetküldés és az ügyfélszolgálati munkatárssal való telefonos kapcsolatfelvétel lehetősége között, hogy ezáltal is mérsékelhessék a cégek a call centerek terhelését
A hagyományos call center továbbra is a legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna – derül ki az EY digitális szokásokat feltérképező, 18.000 háztartást vizsgáló nemzetközi kutatásából.
A mobil (52%) és szélessávú (54%) internettel rendelkező ügyfelek többsége szívesebben veszi fel a kapcsolatot call center operátorral, a digitális csatornákban kevésbé bíznak az emberek – derül ki az EY kutatásából. A felhasználók 42 százaléka azért preferálja a telefonos egyeztetést, mert így jobban el tudja magyarázni a problémáját, 45 százalékuk szerint ráadásul az üzenetküldés nem is alkalmas bonyolultabb kérdések tisztázására.
„A vállalatoknak javítaniuk kell a fogyasztói bizalmat a digitális ügyfélkapcsolati megoldások irányába, azok ugyanis jelentős áttörésen mentek át az elmúlt években, a fejlődésük pedig töretlen. Az átmeneti időszakban átjárást kell biztosítani az automatikus üzenetküldés és az ügyfélszolgálati munkatárssal való telefonos kapcsolatfelvétel lehetősége között, hogy ezáltal is mérsékelhessék a cégek a call centerek terhelését” - javasolja Demeter Ákos, az EY üzleti tanácsadással foglalkozó partnere.
Az EY kutatása arra is rámutat, hogy a legújabb technológiákról és szolgáltatásokról meglepően keveset tudnak a fogyasztók. A megkérdezettek közel fele (42%) nincs tisztában az okosotthon eszközök jellemzőivel, amelyekkel vezérelhető például a világítás vagy a fűtés; és a válaszadók 37 százaléka nem ismeri az 5G előnyeit sem.
A kutatásban résztvevők harmada (32%) szerint a telekommunikációs szolgáltatások túl bonyolultak, míg 36 százalékuk nem tudja megkülönböztetni a különböző kereskedők ajánlatait. Meglepő lehet, hogy a 45-54 éves korosztály számára okozza ez a legkevesebb nehézséget (20%), szemben a 18-24 évesekkel (36%).
„A vevő az első. A vásárlói élmény fokozásáért mindent meg kell tenniük a vállalatoknak, amiben egy nemzetközi tanácsadócég tapasztalata jelentős előnnyel járhat. A kutatás is bizonyítja, hogy a szolgáltatások színvonalának emelése és megfelelő edukáció nélkül az ügyfelek elégedettsége és lojalitása is csökkenhet” – figyelmeztet Demeter Ákos.
FIZESSEN ELŐ 2025-RE AZ ÖNADÓZÓ ÚJSÁGRA ÉS ONLINE CSOMAGJÁRA!
Önadózó - okos újság okos cégeknek és könyvelőknek! Velünk 2025-ben is könnyebb lesz alkalmazni a jogszabályokat, követni a változásokat, teljesíteni az aktuális adózási, könyvviteli feladatokat, és elkerülni a buktatókat. Az Önadózó az egyik legnagyobb terjedelemmel jelentkező havi szaklap. Igen gazdag az archívumunk, az előfizetéssel ingyenesen hozzájuthat a megelőző évek lapszámaihoz. Az egyes lapszámok tartalma online elérhető, illetve mobiltelefonon is. Online csomagunk: Számviteli szabályzatok 2025 ● Cafetéria szabályzat 2025 ● Pénzmosás elleni szabályzat csomag ● GDPR Segédlet, ● Gyorskérdés szolgáltatás a honlapon,● Segédletek + Mérlegképes és adótanácsadói kreditek ● Ingyenes e-könyvek és vásárlási kedvezmény az Önadózó Webáruhgázban ● Előfizetni itt lehet: https://www.onadozo.hu/elofizetes-az-ujsagra/
Webáruház
Szabályzatok
-
Kézikönyv vállalkozások GDPR megfelelési kötelezettségeinek teljesítéséhez
Bruttó ár: 25 400 Ft
Előfizetőknek ingyenes -
Székhelyszolgáltatók pénzmosás elleni szabályzat csomagja 2024
Bruttó ár: 12 700 Ft
Előfizetőknek ingyenes -
Ingatlan-vállalkozások pénzmosás elleni szabályzat csomagja 2024
Bruttó ár: 12 700 Ft
Előfizetőknek ingyenes
Szabályzatok kategória összes termékének megtekintése
E-Könyvek
-
Kamerás megfigyelés alkalmazása munkahelyen, üzletben – kézikönyv és iratminták
Bruttó ár: 12 700 Ft
-
A munka- és pihenőidő elektronikus nyilvántartásának követelményei
Bruttó ár: 1 270 Ft
Előfizetőknek ingyenes -
Új munkajogi tájékoztatások útmutatóval
Bruttó ár: 12 700 Ft
Előfizetőknek 20% kedvezménnyel 10 160 Ft
E-Könyvek kategória összes termékének megtekintése
Szakkönyvek
-
Agrárgazdaságok átadása és adózása
Bruttó ár: 15 750 Ft
Előfizetőknek 20% kedvezménnyel 12 600 Ft
Postaköltség: 1 100 Ft -
Adószámos tevékenység, másodállás, mellékfoglalkozás
Bruttó ár: 9 900 Ft
Akciós ár: 4 950 Ft
Postaköltség: 1 100 Ft
E-Start
Önadózó segítség az ügyek elektronikus intézéséhez.
- Elektronikus ügyintézés - alapok
- Adatvédelem
- Adózási alapinformációk
- Adókalkulátorok
- Adóellenőrzés, adóigazgatás, jogorvoslatok, ügyintézés a NAV előtt
- Adózó saját bevallási és egyéb nyilvántartási adatainak lekérdezése
- Bevallási, adatszolgáltatási platformok
- Bírósági eljárások - Fizetési meghagyás - Alternatív vitarendezések
- Bírósági határozatok gyűjteménye
- Cégügyek, céginformációk
- Civil szervezetek
- Családtámogatások
- Egészség - Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT)
- E-learning - Kötelező továbbképzések könyvelőknek, adótanácsadóknak, könyvvizsgálóknak, ügyvédeknek
- Egyéni vállalkozók nyilvántartása
- Építőipar
- Gépjármű
- Hatósági igazolások igénylése
- Helyi önkormányzati ügyek (E-ÖNKORMÁNYZAT PORTÁL)
- Ingatlan
- Jogszabálygyűjtemények
- KSH adatok - Az adatvezérelt üzleti döntésekért
- Mezőgazdaság
- NAV szolgáltatások
- Pénzügyi ágazati szakmák és szakképzés
- Pénzügyi, számviteli szoftverek
- Támogatások, pályázatok,
- Társadalombiztosítás
- Turisztikai szolgáltatók NTAK regisztrációja